tirsdag 22. september 2009

Nå må jeg slutte å skrive så lite i bloggen.. :/

Er jo flere uker siden sist!!

Så her kommer et aldri så lite innlegg.. :)
Alva-Emilie har rukket å bli 1 år. Den 6.September da vel og merke, og har fått mye fine klær. Og det trengtes. Litt leker også da.. :)

I morgen skal hun på 1 års kontroll og jeg gruer meg ganske mye til sprøytene.. :/
Men ellers så gleder jeg meg bare. Hun har sikkert blitt ganske stor kan jeg tenke meg.

Nå gleder jeg meg bare til jul og fødsel! :D Det kommer til å bli såå bra!
Gleder meg til å kjøpe drømmevogna.. Carena Double Swing i RØD! :)

Jeg er nå i uke 27, altså 6 mnd på vei. Det har gått så fort! Blir kjempefint å få føde igjen!! :D
Ser fram til det! :)

Slenger med et magebilde fra i dag. 27+1 :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar