lørdag 29. august 2009

Ja, kanskje man skulle skrive litt i bloggen :p

Jeg glemmer helt av at jeg har blogg, men nå må jeg jammen prøve å huske det!

Er jo "bare" litt over en uke siden jeg skrev sist, men det er lite synes jeg, håper jeg blir
bedre på det fra nå av :) Det har ikke skjedd så forferdelig mye, men kan vell skrive litt uansett.

Jeg er kom
met til uke 23 i svangerskapet, men nå er det jo snart uke 24.
Magen vokser seg stor og jeg kjenner masse liv i magen!

Den søskenvogna jeg skulle kjøpe finnes ikke
mer i den nettbutikken jeg skulle ha den fra, så da må jeg ned i byen å høre om noen er villig til å ta den inn for meg, det er en Carena Double Swing i rød, med en bag.
Noen må vell ha den!

Det er faktisk ikke så lenge til termin når jeg tenker meg om, og dette svangerskapet går myye fortere enn sist!
Og det betyr jo også at julen ikke er så langt unna heller ;)


Alva-Emilie fyller et år og 8 dager! Altså 6.September. Og jeg har bursdag i morgen, blir da 20 :)

Har mange hele tall i familien i år :)
Kanskje man bare skulle legge inn noen bilder og etter det gå å gjøre noe fornuftig som å legge sammen tørre rene klær ;)


Finingen! ;*




























23 ukers magen <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar